"Authenticiteit is voor mij heel, heel belangrijk," zegt India stellig, toen haar werd gevraagd waarom ze koos om zich te verbinden aan het prestigieuze Britse parfummerk. "Ik moet in het merk geloven en in de mensen geloven, want het gaat niet alleen
om het product dat wordt gecreëerd – wat ik geweldig vind – maar ook om hoe het merk of het product mensen helpt. Toen ik het team ontmoette, was de klik onmiddellijk." Met een glimlach zegt ze:
"Ik ben erg dankbaar dat zij dat ook in mij hebben gezien."
Voor Céline Roux, Global Head of Fragrance bij Jo Malone London, resoneren de gevoelens die India uitdrukt niet alleen, ze zijn wederzijds. “Je weet wel, dat instinct dat je voelt wanneer je iemand ontmoet?” vraagt Céline, als reactie op de keuze van de Brits-Ghanese actrice als de nieuwste ambassadeur van Jo Malone London. “Ze is echt scherp. En,”vervolgt Céline enthousiast, “ze heeft een grote interesse in geuren.”
India’s interesse in geuren gaat ver terug. “Op school was ik klasmonitor. Ik moest ervoor zorgen dat iedereen zijn tas, trui en snacks bij zich had. Ik rook aan de truien van mensen voordat ik ze teruggaf – ik kon gewoon aan de geur herkennen van wie welke trui was.” Ze herinnert zich ook een andere jeugdherinnering die toevallig rond Jo Malone London draait. “Toen ik ongeveer zeven was, kende onze familie een dame die bij Duty Free werkte, en met Kerst bracht ze ons kleine monsters van alle Jo Malone London geuren. Ik herinner me dat ik de tas opende en dacht: ‘Oh mijn god, kijk al deze geuren!’ en ik deed letterlijk elke geur tegelijk op,” lacht ze, terwijl ze de ervaring herinnert. Nu zij de ambassadeur is van de Scent Layering campagne van het merk, zou je kunnen zeggen dat deze rol al lang in de maak was.
"Authenticiteit is voor mij heel, heel belangrijk," zegt India stellig, toen haar werd gevraagd waarom ze koos om zich te verbinden aan het prestigieuze Britse parfummerk. "Ik moet in het merk geloven en in de mensen geloven, want het gaat niet alleen
om het product dat wordt gecreëerd – wat ik geweldig vind – maar ook om hoe het merk of het product mensen helpt. Toen ik het team ontmoette, was de klik onmiddellijk." Met een glimlach zegt ze:
"Ik ben erg dankbaar dat zij dat ook in mij hebben gezien."
Voor Céline Roux, Global Head of Fragrance bij Jo Malone London, resoneren de gevoelens die India uitdrukt niet alleen, ze zijn wederzijds. “Je weet wel, dat instinct dat je voelt wanneer je iemand ontmoet?” vraagt Céline, als reactie op de keuze van de Brits-Ghanese actrice als de nieuwste ambassadeur van Jo Malone London. “Ze is echt scherp. En,”vervolgt Céline enthousiast, “ze heeft een grote interesse in geuren.”
India’s interesse in geuren gaat ver terug. “Op school was ik klasmonitor. Ik moest ervoor zorgen dat iedereen zijn tas, trui en snacks bij zich had. Ik rook aan de truien van mensen voordat ik ze teruggaf – ik kon gewoon aan de geur herkennen van wie welke trui was.” Ze herinnert zich ook een andere jeugdherinnering die toevallig rond Jo Malone London draait. “Toen ik ongeveer zeven was, kende onze familie een dame die bij Duty Free werkte, en met Kerst bracht ze ons kleine monsters van alle Jo Malone London geuren. Ik herinner me dat ik de tas opende en dacht: ‘Oh mijn god, kijk al deze geuren!’ en ik deed letterlijk elke geur tegelijk op,” lacht ze, terwijl ze de ervaring herinnert. Nu zij de ambassadeur is van de Scent Layering campagne van het merk, zou je kunnen zeggen dat deze rol al lang in de maak was.
"Authenticiteit is voor mij heel, heel belangrijk," zegt India stellig, toen haar werd gevraagd waarom ze koos om zich te verbinden aan het prestigieuze Britse parfummerk. "Ik moet in het merk geloven en in de mensen geloven, want het gaat niet alleen
om het product dat wordt gecreëerd – wat ik geweldig vind – maar ook om hoe het merk of het product mensen helpt. Toen ik het team ontmoette, was de klik onmiddellijk." Met een glimlach zegt ze:
"Ik ben erg dankbaar dat zij dat ook in mij hebben gezien."
Voor Céline Roux, Global Head of Fragrance bij Jo Malone London, resoneren de gevoelens die India uitdrukt niet alleen, ze zijn wederzijds. “Je weet wel, dat instinct dat je voelt wanneer je iemand ontmoet?” vraagt Céline, als reactie op de keuze van de Brits-Ghanese actrice als de nieuwste ambassadeur van Jo Malone London. “Ze is echt scherp. En,”vervolgt Céline enthousiast, “ze heeft een grote interesse in geuren.”
India’s interesse in geuren gaat ver terug. “Op school was ik klasmonitor. Ik moest ervoor zorgen dat iedereen zijn tas, trui en snacks bij zich had. Ik rook aan de truien van mensen voordat ik ze teruggaf – ik kon gewoon aan de geur herkennen van wie welke trui was.” Ze herinnert zich ook een andere jeugdherinnering die toevallig rond Jo Malone London draait. “Toen ik ongeveer zeven was, kende onze familie een dame die bij Duty Free werkte, en met Kerst bracht ze ons kleine monsters van alle Jo Malone London geuren. Ik herinner me dat ik de tas opende en dacht: ‘Oh mijn god, kijk al deze geuren!’ en ik deed letterlijk elke geur tegelijk op,” lacht ze, terwijl ze de ervaring herinnert. Nu zij de ambassadeur is van de Scent Layering campagne van het merk, zou je kunnen zeggen dat deze rol al lang in de maak was.
"Authenticiteit is voor mij heel, heel belangrijk," zegt India stellig, toen haar werd gevraagd waarom ze koos om zich te verbinden aan het prestigieuze Britse parfummerk. "Ik moet in het merk geloven en in de mensen geloven, want het gaat niet alleen
om het product dat wordt gecreëerd – wat ik geweldig vind – maar ook om hoe het merk of het product mensen helpt. Toen ik het team ontmoette, was de klik onmiddellijk." Met een glimlach zegt ze:
"Ik ben erg dankbaar dat zij dat ook in mij hebben gezien."
Voor Céline Roux, Global Head of Fragrance bij Jo Malone London, resoneren de gevoelens die India uitdrukt niet alleen, ze zijn wederzijds. “Je weet wel, dat instinct dat je voelt wanneer je iemand ontmoet?” vraagt Céline, als reactie op de keuze van de Brits-Ghanese actrice als de nieuwste ambassadeur van Jo Malone London. “Ze is echt scherp. En,”vervolgt Céline enthousiast, “ze heeft een grote interesse in geuren.”
India’s interesse in geuren gaat ver terug. “Op school was ik klasmonitor. Ik moest ervoor zorgen dat iedereen zijn tas, trui en snacks bij zich had. Ik rook aan de truien van mensen voordat ik ze teruggaf – ik kon gewoon aan de geur herkennen van wie welke trui was.” Ze herinnert zich ook een andere jeugdherinnering die toevallig rond Jo Malone London draait. “Toen ik ongeveer zeven was, kende onze familie een dame die bij Duty Free werkte, en met Kerst bracht ze ons kleine monsters van alle Jo Malone London geuren. Ik herinner me dat ik de tas opende en dacht: ‘Oh mijn god, kijk al deze geuren!’ en ik deed letterlijk elke geur tegelijk op,” lacht ze, terwijl ze de ervaring herinnert. Nu zij de ambassadeur is van de Scent Layering campagne van het merk, zou je kunnen zeggen dat deze rol al lang in de maak was.
Geboren uit een Ghanese vader en een Britse moeder en opgegroeid in het zuidwesten van Londen met haar zus, beschrijft India haar jeugd als “heel normaal”. Er waren weinig tekenen van – of verlangen naar – het sterrendom dat zou komen. Maar op haar negende kwam er een keerpunt. Ik had aan een paar kleine wedstrijden in de buurt meegedaan, en ik denk dat de adrenaline toen toesloeg. Ik wilde meer doen en begon professioneel te werken in het West End in grote shows zoalsThe Lion King en Matilda.” Het was iets dat niet in de familie zat. Het was, zegt de actrice, “niet eens een optie of keuze. Het gebeurde gewoon. Maar het voelt niet alsof ik iets anders zou doen.”
Dat gezegd hebbende, duurde het jaren voordat ze echt een blauwdruk vond voor een acteercarrière die haar echt inspireerde. “Om eerlijk te zijn, waren er geen mensen die op mij leken in de gebieden waar ik voor auditie deed. Er waren geen rollen geschreven voor mensen die enigszins op mij leken. Ook kwam ik niet uit deze industrie. Dus als je vanaf die leeftijd geen connecties hebt, moet je ze opbouwen.” erwijl ze nu modern-day inspiraties noemt zoals Taylor Russell en Zendaya, was ze altijd duidelijk over het willen volgen van haar eigen pad. “Ik hield altijd van wat ik deed, en op veel manieren probeerde ik geen schoenen te vullen. Ik probeerde niet de volgende zo-en-zo te zijn. Ik deed gewoon mijn eigen ding, en naarmate ik ouder werd, begon de industrie te veranderen en besefte men dat er niet één bepaald uiterlijk is voor deze industrie. Toen begon ik rollen te krijgen die niet alleen iemands dochter of beste vriend speelden. Het waren gelaagde, multihyphenated karakters met een achtergrond, een eigen familie, ambities en doelen los van hun ras of gender…”
Geboren uit een Ghanese vader en een Britse moeder en opgegroeid in het zuidwesten van Londen met haar zus, beschrijft India haar jeugd als “heel normaal”. Er waren weinig tekenen van – of verlangen naar – het sterrendom dat zou komen. Maar op haar negende kwam er een keerpunt. Ik had aan een paar kleine wedstrijden in de buurt meegedaan, en ik denk dat de adrenaline toen toesloeg. Ik wilde meer doen en begon professioneel te werken in het West End in grote shows zoalsThe Lion King en Matilda.” Het was iets dat niet in de familie zat. Het was, zegt de actrice, “niet eens een optie of keuze. Het gebeurde gewoon. Maar het voelt niet alsof ik iets anders zou doen.”
Dat gezegd hebbende, duurde het jaren voordat ze echt een blauwdruk vond voor een acteercarrière die haar echt inspireerde. “Om eerlijk te zijn, waren er geen mensen die op mij leken in de gebieden waar ik voor auditie deed. Er waren geen rollen geschreven voor mensen die enigszins op mij leken. Ook kwam ik niet uit deze industrie. Dus als je vanaf die leeftijd geen connecties hebt, moet je ze opbouwen.” erwijl ze nu modern-day inspiraties noemt zoals Taylor Russell en Zendaya, was ze altijd duidelijk over het willen volgen van haar eigen pad. “Ik hield altijd van wat ik deed, en op veel manieren probeerde ik geen schoenen te vullen. Ik probeerde niet de volgende zo-en-zo te zijn. Ik deed gewoon mijn eigen ding, en naarmate ik ouder werd, begon de industrie te veranderen en besefte men dat er niet één bepaald uiterlijk is voor deze industrie. Toen begon ik rollen te krijgen die niet alleen iemands dochter of beste vriend speelden. Het waren gelaagde, multihyphenated karakters met een achtergrond, een eigen familie, ambities en doelen los van hun ras of gender…”
Geboren uit een Ghanese vader en een Britse moeder en opgegroeid in het zuidwesten van Londen met haar zus, beschrijft India haar jeugd als “heel normaal”. Er waren weinig tekenen van – of verlangen naar – het sterrendom dat zou komen. Maar op haar negende kwam er een keerpunt. Ik had aan een paar kleine wedstrijden in de buurt meegedaan, en ik denk dat de adrenaline toen toesloeg. Ik wilde meer doen en begon professioneel te werken in het West End in grote shows zoalsThe Lion King en Matilda.” Het was iets dat niet in de familie zat. Het was, zegt de actrice, “niet eens een optie of keuze. Het gebeurde gewoon. Maar het voelt niet alsof ik iets anders zou doen.”
Dat gezegd hebbende, duurde het jaren voordat ze echt een blauwdruk vond voor een acteercarrière die haar echt inspireerde. “Om eerlijk te zijn, waren er geen mensen die op mij leken in de gebieden waar ik voor auditie deed. Er waren geen rollen geschreven voor mensen die enigszins op mij leken. Ook kwam ik niet uit deze industrie. Dus als je vanaf die leeftijd geen connecties hebt, moet je ze opbouwen.” erwijl ze nu modern-day inspiraties noemt zoals Taylor Russell en Zendaya, was ze altijd duidelijk over het willen volgen van haar eigen pad. “Ik hield altijd van wat ik deed, en op veel manieren probeerde ik geen schoenen te vullen. Ik probeerde niet de volgende zo-en-zo te zijn. Ik deed gewoon mijn eigen ding, en naarmate ik ouder werd, begon de industrie te veranderen en besefte men dat er niet één bepaald uiterlijk is voor deze industrie. Toen begon ik rollen te krijgen die niet alleen iemands dochter of beste vriend speelden. Het waren gelaagde, multihyphenated karakters met een achtergrond, een eigen familie, ambities en doelen los van hun ras of gender…”
Geboren uit een Ghanese vader en een Britse moeder en opgegroeid in het zuidwesten van Londen met haar zus, beschrijft India haar jeugd als “heel normaal”. Er waren weinig tekenen van – of verlangen naar – het sterrendom dat zou komen. Maar op haar negende kwam er een keerpunt. Ik had aan een paar kleine wedstrijden in de buurt meegedaan, en ik denk dat de adrenaline toen toesloeg. Ik wilde meer doen en begon professioneel te werken in het West End in grote shows zoalsThe Lion King en Matilda.” Het was iets dat niet in de familie zat. Het was, zegt de actrice, “niet eens een optie of keuze. Het gebeurde gewoon. Maar het voelt niet alsof ik iets anders zou doen.”
Dat gezegd hebbende, duurde het jaren voordat ze echt een blauwdruk vond voor een acteercarrière die haar echt inspireerde. “Om eerlijk te zijn, waren er geen mensen die op mij leken in de gebieden waar ik voor auditie deed. Er waren geen rollen geschreven voor mensen die enigszins op mij leken. Ook kwam ik niet uit deze industrie. Dus als je vanaf die leeftijd geen connecties hebt, moet je ze opbouwen.” erwijl ze nu modern-day inspiraties noemt zoals Taylor Russell en Zendaya, was ze altijd duidelijk over het willen volgen van haar eigen pad. “Ik hield altijd van wat ik deed, en op veel manieren probeerde ik geen schoenen te vullen. Ik probeerde niet de volgende zo-en-zo te zijn. Ik deed gewoon mijn eigen ding, en naarmate ik ouder werd, begon de industrie te veranderen en besefte men dat er niet één bepaald uiterlijk is voor deze industrie. Toen begon ik rollen te krijgen die niet alleen iemands dochter of beste vriend speelden. Het waren gelaagde, multihyphenated karakters met een achtergrond, een eigen familie, ambities en doelen los van hun ras of gender…”
Deze gelaagde rollen spreken haar aan omdat: “Niemand is één laag. Iedereen bestaat uit verschillende niveaus en ervaringen. Dus ik wil gewoon personages spelen die complex zijn en iets anders brengen.” Haar benadering van haar werk sluit volledig aan bij de manier waarop ze zichzelf als tiener in lagen geuren hulde. En haar benadering van geur is hetzelfde gebleven. “Ik layer Pomegranate Noir met Grapefruit . Soms, als ik iets wil dat aanvoelt als een knuffel, draag ik Myrrh & Tonka en voeg ook Grapefruit oe voor extra frisheid – ik combineer het ook met English Pear & Freesia… Wat ik geweldig vind, is dat het gewoon werkt. De geuren op zichzelf zijn al onderscheidend. Maar wanneer je ze layered, creëer je je eigen unieke geur.”
Dit, legt Céline uit, is altijd onderdeel geweest van de DNA van het merk. “Tegenwoordig horen we veel over personalisatie – alles, van je kleding tot je auto, is aanpasbaar. Maar vanaf het begin van het merk was er altijd veel helderheid in de geur. En het idee was altijd om geuren te creëren die op zichzelf gedragen kunnen worden, maar ook gelaagd kunnen worden om te creëren wat je wilt. Als je de wens hebt om anders te ruiken dan anderen of een andere geur wilt creëren voor een ander seizoen, kan dat. Het gaat om zelfexpressie. Het gaat om een stemming. Het gaat om de seizoenen. Het gaat om spelen. Er is een heel speels element in Scent Layering. En ik denk dat India de perfecte ambassadeur is om dit tot leven te brengen.”
Deze gelaagde rollen spreken haar aan omdat: “Niemand is één laag. Iedereen bestaat uit verschillende niveaus en ervaringen. Dus ik wil gewoon personages spelen die complex zijn en iets anders brengen.” Haar benadering van haar werk sluit volledig aan bij de manier waarop ze zichzelf als tiener in lagen geuren hulde. En haar benadering van geur is hetzelfde gebleven. “Ik layer Pomegranate Noir met Grapefruit . Soms, als ik iets wil dat aanvoelt als een knuffel, draag ik Myrrh & Tonka en voeg ook Grapefruit oe voor extra frisheid – ik combineer het ook met English Pear & Freesia… Wat ik geweldig vind, is dat het gewoon werkt. De geuren op zichzelf zijn al onderscheidend. Maar wanneer je ze layered, creëer je je eigen unieke geur.”
Dit, legt Céline uit, is altijd onderdeel geweest van de DNA van het merk. “Tegenwoordig horen we veel over personalisatie – alles, van je kleding tot je auto, is aanpasbaar. Maar vanaf het begin van het merk was er altijd veel helderheid in de geur. En het idee was altijd om geuren te creëren die op zichzelf gedragen kunnen worden, maar ook gelaagd kunnen worden om te creëren wat je wilt. Als je de wens hebt om anders te ruiken dan anderen of een andere geur wilt creëren voor een ander seizoen, kan dat. Het gaat om zelfexpressie. Het gaat om een stemming. Het gaat om de seizoenen. Het gaat om spelen. Er is een heel speels element in Scent Layering. En ik denk dat India de perfecte ambassadeur is om dit tot leven te brengen.”
Deze gelaagde rollen spreken haar aan omdat: “Niemand is één laag. Iedereen bestaat uit verschillende niveaus en ervaringen. Dus ik wil gewoon personages spelen die complex zijn en iets anders brengen.” Haar benadering van haar werk sluit volledig aan bij de manier waarop ze zichzelf als tiener in lagen geuren hulde. En haar benadering van geur is hetzelfde gebleven. “Ik layer Pomegranate Noir met Grapefruit . Soms, als ik iets wil dat aanvoelt als een knuffel, draag ik Myrrh & Tonka en voeg ook Grapefruit oe voor extra frisheid – ik combineer het ook met English Pear & Freesia… Wat ik geweldig vind, is dat het gewoon werkt. De geuren op zichzelf zijn al onderscheidend. Maar wanneer je ze layered, creëer je je eigen unieke geur.”
Dit, legt Céline uit, is altijd onderdeel geweest van de DNA van het merk. “Tegenwoordig horen we veel over personalisatie – alles, van je kleding tot je auto, is aanpasbaar. Maar vanaf het begin van het merk was er altijd veel helderheid in de geur. En het idee was altijd om geuren te creëren die op zichzelf gedragen kunnen worden, maar ook gelaagd kunnen worden om te creëren wat je wilt. Als je de wens hebt om anders te ruiken dan anderen of een andere geur wilt creëren voor een ander seizoen, kan dat. Het gaat om zelfexpressie. Het gaat om een stemming. Het gaat om de seizoenen. Het gaat om spelen. Er is een heel speels element in Scent Layering. En ik denk dat India de perfecte ambassadeur is om dit tot leven te brengen.”
Deze gelaagde rollen spreken haar aan omdat: “Niemand is één laag. Iedereen bestaat uit verschillende niveaus en ervaringen. Dus ik wil gewoon personages spelen die complex zijn en iets anders brengen.” Haar benadering van haar werk sluit volledig aan bij de manier waarop ze zichzelf als tiener in lagen geuren hulde. En haar benadering van geur is hetzelfde gebleven. “Ik layer Pomegranate Noir met Grapefruit . Soms, als ik iets wil dat aanvoelt als een knuffel, draag ik Myrrh & Tonka en voeg ook Grapefruit oe voor extra frisheid – ik combineer het ook met English Pear & Freesia… Wat ik geweldig vind, is dat het gewoon werkt. De geuren op zichzelf zijn al onderscheidend. Maar wanneer je ze layered, creëer je je eigen unieke geur.”
Dit, legt Céline uit, is altijd onderdeel geweest van de DNA van het merk. “Tegenwoordig horen we veel over personalisatie – alles, van je kleding tot je auto, is aanpasbaar. Maar vanaf het begin van het merk was er altijd veel helderheid in de geur. En het idee was altijd om geuren te creëren die op zichzelf gedragen kunnen worden, maar ook gelaagd kunnen worden om te creëren wat je wilt. Als je de wens hebt om anders te ruiken dan anderen of een andere geur wilt creëren voor een ander seizoen, kan dat. Het gaat om zelfexpressie. Het gaat om een stemming. Het gaat om de seizoenen. Het gaat om spelen. Er is een heel speels element in Scent Layering. En ik denk dat India de perfecte ambassadeur is om dit tot leven te brengen.”